gravatar

tak akan delete movie ini.

me just finished watching Bangkok Love Story.
i did post an entry berkenaan hal movie ini before.
tapi waktu itu belum ada movienya.

kepada shandye.
sangat setuju.
saya menyesal menonton movie ini alone.
saya mau bf ada kat sebelah ye.
saya sedang menyesal sekarang.

kepada dian.
movie ni lagi orgasmic dari john mayer.
bukan exaggerate.
tapi fakta. cemane?

kepada sokat.
aku tak menyesal tunggu 2 3 hari nak download movie ni.
walopun kepala aku sakit sekarang.
mata aku bengkak.
perut aku lapar.
hati aku nangis-nangis.
puas.

kepada xlanx.
lan, kau mesti tonton movie ni.
barulah digelar sang gay utama.

kepada si dia.
aku janji aku akan makan eskrem coklat berdua sama kamu bukan?
tunggu ya.
tunggu aku.

pendek kata. ini movie aku.
aku tak akan delete.

gravatar

btul2...orgasmic seyh...lgi2 part atas bangunan tu...wahhhhh...**terbang ke langit**

gravatar

kan kan kan. scrub2 scrub.

tapi bawng paling orgasmic mase die letak2 tangan kat cermin. aku suke.
simple tapi.
ah gw rindu bf gw.