gravatar

Kisah Cinta Bangkok

aku seorang yang ketinggalan zaman.
tapi a good movie tak pernah ketinggalan zaman kan?



movie ni aku belum tgk.
ini disuggest oleh seorang teman.
maka aku akan meminjam wikipedia punya penerangan.


sila click di pautan.


kisah cinta 2 orang yang langsung tak sepatotnye bercinta.
fine. it is a love story.
tapi aku mau nonton.

kisah aksi tuh. ada pistol2, darah2, pembunuh upahan kot.


Bangkok Love Story was screened at the 34th Brussels International Independent Film Festival, where it won the top prize, the Grand Award in all Categories.


*comel plak pic ni.





setelah menemukan gambar comel ini. aku pun menjadi fan di facebook.
lantas terjumpa plak gambar2 lain.
ganas. kasar.
tapi romantic.
homoeroticism kate lecturer aku.

*boleh click di word itu ye untuk mengetahui lebih lanjut. wiki saje aku kali ni.



gravatar

bawangggggggg.... dian dh tgk dh movie nie.....sedeyyyyyyyyyy...hot tpi sedeyyyyyyyyyyy

gravatar

seriously sila sediakan tisu dan sila peluk boyfriend anda ketika tgk citer ni.

sekian. tanak ulas lebih2. takut spoiler.

gravatar

dian tengok katne? sile beri kepada sayaaaaa.

huhu. seriously kene peluk bf? matilah kene 3G sajer....