gravatar

atarashi kareshi.

i want a robot-lover.
a robot dedicated to love me.
to love me only.



zettai kareshi.




dakishimete.





mokomichi. hayami mokomichi.
no other robot.






gravatar

wah ha... aku suka sama dia juga.
aku bc part ko cite ada cekgu bhs kata ko pandai bermain kata-kata. lalu teringat surat yg ko anta kat cekgu jpm tu. ha ha

gravatar

hhaha. aku agk dh. kareshi2 ni mst sbb mamat drama zettai kareshi tu. dh abis ke tgk?

gravatar

ayim : hehehe.. cikgu hidayah lucy?
hehe sampai skang aku x minat die..
hehe.. rindu ar zaman dulu.


lan : hahahahhahaha yes!!! cepat cari zettai kareshi sp.

gravatar

Haha... Bawang you should check him out dalam Gokusen 2. Sangat gangster-pecah-rumah yang kiut. Haha.

Tapi in Zettai saya mahu boss aka Nanba Sempai. Dia sangat yum for me :P

gravatar

hahah gokusen lagi lah berzaman2 dah saya menonton. hehehe..


mokomichi terpaling cute dalam brother beat.

tolongla tonton.
hehehe



nanba senpai jugak yg lazat. setuju!