gravatar

mak aihhh. hati aku luka sial.

ini entri emo.
sape rase menyampah atau rasa aku lame sila berhenti di sini.
sape bukan kawan aku pun just stop here.


aku ade ex bf, yang aku tatau lah ex ke tak sebenarnye.
enough of the intro. just shoot it bitch.
*dalam context ni, aku lah bitch itu*

semua orang ade couple. or at least semua orang penah ade couple. okay, semua orang nak ada couple. aku pun.
bila ada couple, sms tuh macam keperluan.
macam addicted pun ada jugak.

(jalan penulisan aku berterabur, aku tak tahu macamane nak sampaikan. teha tolong bawang buat storyline please)

okay. tarik nafas...

hubungan kitowang adelah retak-retak sikit. tapi kitorang cuba tampung. dia pegang benang, aku cuba jahit. cuba ya. cuba.

aku suka sms. aku suka call. aku suka amek berat pasal bf aku.
nak tahu apa dia ym aku pagi tadi?
boy82 : apa ingat saya ni kounter pertanyaan ka?
*sila abaikan ejaan KAUNTER dia. bodoh. xde pendidikan. macam tu lah.
aku tak tahu lah...


kesimpulan yang aku boleh buat. mungkin bukan kesimpulan. tapi persoalan.

am i too demanding. or is he just too damn ignorant?




kepada azreen.sapick.leman.sokat.memen.beni.xole.zane.k.mei.ummi.kim.liyana.
haida.awin.lan.k.aishah.dll yang mengisahkan masalah aku,
yang berpeluh mendengar keluh aku.

mari berdoa aku akan kahwin. wedding daku kalian wajib
jadi groom's maids and bestmen. amin.
amin amin ya Rabbal'alamin.









ps - janganlah jadikan hati aku secelaka dan penuh dengan dendam seperti hati the shurfas. amin~

gravatar

stylistically, hati pecah tak memerlukan storyline. it enhances the pecah thing :)

gravatar

teha teha. bawang boring tau. so bawang carik pasal dengan anisah shurfa. hahaha. suke suke.


saya hanya inginkan keseronokan itu.

gravatar

Declaring war, are we now?

gravatar

puaka: memang obvious.

gravatar

hiphop : again. i was bored. i'm old for this stuff, yet i am enjying it. hehe

teyha! : hehe~~ love u teha!

gravatar

shurfa? gitew...

ur not demanding. itu namenye basic instinct. kan?

gravatar

Ya I pun mahu you kawin & bahagia...maybe this is one little step towards it already?

I know how you feel about the thesis..mine pun baru je nak bergerak. I am a lame student!

gravatar

hehe.. mari kawin. mari buat tesis jugak.

gravatar

bwg..jgn berbual mngenai thesis jika berpuasa.
cirit+puasa+cranky+thesis sgt tak membantu
oh ya.....mari kawen..aku gf ko

gravatar

hahaha. nice gile prumpamaan ko.
"die pegang benang, aku cuba jahit"
hahaha.. bagus2. so ape kah keputusannye skrg? knowing u, mrh2 pn akn cmtu gk je nnt. hehehehe.

gravatar

hahahah...

aku macamtu?
macamane sang azlan?