gravatar

pentas tanpa batas II

seni melukis tuh sangat luas.
boleh lukis kat mana-mana.
kanvas, drawing pad, tiket bus, meja dalam class, dinding dan lain lain.

atas badan pun boleh.
lukis2 atas badan orang panggil tattoo.
seni katenye.

dengan ni aku nak persembahkan beberapa lukisan atas badan yang ada impact pada otak aku.



yang ni aku suka pasalnye die unsur2 jepun sket. nampak that the ikan and the flower nye corak. cool. cool.


sangat simetri. andai kata tattoo ni tak haram. i'll do this. serious. pesanan serius. andai
kata ya.


the color! sangat sangat sangat sangat buat aku tengok 2 3 kali lah. sape2 yang ade tattoo macam ni sila kontek aku. mau buat kawan pergi melepak kat nasik lemak malinja.


personal reason. corak-corak tattoo ni agak familiar. sangat hi-school bagi aku. memori lah senangnya.
-----------------------------

tapi yang ni lain sket. tapi cool gak.
aku bg amaran ar. kalau tak suka yang extreme jangan tengok ya.

















jauh sikit. bagi peluang orang berubah fikiran untuk tak teroskan melihat.


aku kagum pelik dan teruja.