gravatar

penelope yang bertattoo burung kecil di payudara beliau.

aku tertengok movie penelope kat starmovies tadi.
memang my plan pun to watch it, but i didnt know pukul berapa.
maka, bila main-main remote, tertengok ada penelope tadi, lantas tengoklah.



*ini bukan review film ya*

heroin movie ni christina ricci ye. ulang suara. christina ricci.
beliau idola aku.
dari aku umur 13 tahun.

selepas menonton movie ni, aku baru sedar betapa aku suka minah ni.
andaikata aku leh jadi perempuan. aku nak jadi macam dia.

bersama ni aku lampirkan beberapa gambar dia yang aku rasa hot dan aku boleh relate dengan diri aku.
(no no no, aku tak akan ambik gambar pose macam dia *mengucap*)


tahi lalat kat celah. wow. damn amazing.


eyes. lips. hair. apa ini dunia?


kau tunggu. aku akan ada gambar macam ni nanti.


oh! whoaaaaaaa~~~

-------------------------------------------

i adore her!

ps - sesiapa nak tengok gambar beliau payudara bertattoo burung kecil, boleh mintak. jangan malu-malu. tak boleh upload sini. *malu*












kenapalah aku gatal nak post jugak. perveeeeeert. blogger manager. jangan label blog aku sebagai blog untuk tontonan 13tahun keatas.