gravatar

dia hampir hilang.

sekejap je rasa marah boleh hilang.

aku rasa aku sangat-sangat tak suka dia.
tapi bila dapat tahu dia nak hilang.
oi!
sedih lah.


kepada semua yang di-tag oleh aku.

ketahuilah. aku sangat terkilan tak dapat jumpa dawran.
beliau dah nak balik china.

kepada sesiapa yang ingat-ingat lupa dawran siapa.
dialah lelaki mongol atau uzbek atau ape sahaja yang korang label.

dia dah nak pergi. terbang dari tanah melayu.



dan aku tak dapat nak jumpa dia!.

kepada Allah,cerahkanlah masa depan beliau. dia budak yang sangat baik.
aku tertambahkan dosa-dosa dia.

tapi cerahkanlah masa depan dia. amin~ amin ya rabbal'alamin.


-------------------------------------

ye, aku post benda yang sama kat facebook. aku akan post kat semua tempat.
biar semua orang tau aku terkilan.