gravatar

Morning Musume tetap paling cool!

morning musume tetap paling cool.

biar dari zaman ber5 sampai 16 orang.

mereka tetap cool!

kat sini aku post video2 mereka.

my top 7 video!



1. ini official debut dorang!! sangat sangat best!! biar agak olskool. tapi isn't olskool my thing? kan?

------------------------------------------------------------


2. sumpah sedih lagu ni. koyakkan memo ini lepas kau baca. . . aku kadang-kadang benci kau mr xull.

------------------------------------------------------------------------------



3. ini the peace. boleh menari sampai mati!

--------------------------------------------------------------------------



4. DO IT NOW! is totally my favret! watch it to know why!!

-----------------------------------------------------------------------------



5. ini as for one day. sungguh sungguh ghairahkan lagu ini. ini seperti luahan hati aku. as for one day.

-------------------------------------------------------------------------------------



6. shabondama = buih! bubbles.

----------------------------------------------------------------------



7. sexyboy!! haha. rase seperti pervert. tapi lagu ini memang favret kepada lelaki2 yang tak minat atau kenal morning musume. kalau aku nak promote morning musume, pasti aku tunjukkan video ini dulu!!!


*********************************************************************

tapi ni semua music2 mereka yang lama. moMusu dah mengalami zaman kejatuhan....

gravatar

ai araba it's all right
victory
sexy boy
namida tomari naiwa? ahaha

gravatar

haha. i did say ni are my favret 7 kan... hehe. aku momusu kapak sket!