gravatar

Ini Arahan Azreen.

ini arahan azreen!
haha. aku membuatkan azreen kelihatan seperti kakak tiri kah? OMG. haha. kampungnyer kate2 aku..
tapi mule2 seme kene tau aku ga tau mau link ke any blog or ape2.. haha.. pls somebody help me. haha... otakku sudah karat. sama seperti telingaku yang hampir ditindik ini.
yes. hampir.

  • List 7 facts about yourself on your blog
1. aku bekas pelajar darul quran. percayalah~.
2. i lie. so?
3. perlukah aku bgtau aku bukan virgin?
4. ade masalah bladder. yang agak seriyes.
5. never been kissed.
6. ga pernah suka ama 4play. seriously, ga pernah suka.
7. mischa barton turns me on. big time. haha.
  • Tell 7 unspectacular quirks about yourself as well
1. kate orang aku ader excessive tissue paper usage disorder. pantang nampak kotak tisu. atau plastic yang ader tisu.
2. mesti mau check toilet kat mane everytime pergi new shoppng complex. (refer to number 4 di atas)
3. suke bau kaki. ah~ abang keliru ni~
4. ini rahsie - aku rase aku pedo.
5. aahhhhhh aku tatau ar ape nak tulis..

aku tak paham sangat pun ape itu quirk. odd habit. i am sooooo straight. isnt that odd enough? oh. straight is normal thing eh? i totally forgot.

ermm and yes. i am a reality tv freak.

    ***
    please fadli. be more interesting. ( a song calling 4 the other me)

gravatar

masalah bladder itu akulah saksi nya. masa tengah jam kat Bukit Bintang boleh keluar tengah-tengah jalan lari pi cari toilet.

aku pun ada masalah yang sama, cuma masa tuh aku agak nasib baik.hahahah.

pastu mengagau cari orang kay Sg. Wang